Curso de Persuasión integramente en inglés con especial aplicación al mundo de la empresa.

El inglés continúa siendo la lengua de internet y de la empresa y emprendedores, por ese motivo programamos por tercer año consecutivo un curso integramente en inglés.

Impartido por David Harrison.

Objetivos

El trabajador de hoy dedica una gran cantidad de su tiempo a la asistencia a reuniones, presentaciones y encuentros de negocios donde su capacidad para convencer y persuadir puede marcar la diferencia entre rentabilizar el tiempo o malgastarlo. En este curso prestaremos atención a las nuevas reglas de la influencia y la persuasión, tomando como referencia a psicólogos sociales como Dan Goleman y Bob Cialdini, los “Tipping points” de Malcom Gladwell y los economistas conductuales (que estudian el comportamiento humano) Dan Ariely, Thaler y Sunstein, y veremos como podemos aplicar sus descubrimientos a nuestro trabajo diario.

Lugar: Parque de Mataleñas, Santander, del 14 al 19 de diciembre de 16,30 a 19, 30 (18 horas). El dia 19 será por la mañana.

Inscripciones y más información: En ejecant@jovenmania.com, el teléfono 942 31 47 84 o la central de reservas de jovenmania.com

Persuasion 2.0 details:

Today’s worker spends a large part of his time on meetings, presentations and negotiations, where his capacity to convince and persuade others can mean the difference between time well sent and time wasted. For everyone. In this course we look at the new rules of persuasion and influence, following the work of social psychologists such as Dan Goleman and Bob Cialdini, Malcolm Gladwell’s ‘Tipping Points’ and the behavioral economists Dan Ariely, Thaler and Sunstein, and how we can apply their discoveries to our everyday work.

Before we start – how we communicate

-Automatics v. reflexives – The Homer Simpson inside us all.

-Basic communication techniques

-Emotional and Social intelligence

-The Hot Buttons of Persuasion and how to find them.

-Social pressure, reciprocity, liking, coherence and conformity, scarcity, authority,

-Buy-in and written communication

-Persuasion at work: presentations, interviews, negotiations and telephoning.

Choice architecture – how to offer better alternatives.

-Nudges and winks -the work of behavioral economists and how it works at work. offering better alternatives.

-Work v. Social norms: The Tom Sawyer lesson: why do we play harder than we work – and how to remedy this.

-Why we make worse decisions the more enthusiastic we get.

-Personal buying styles – what persuades me?

-Persuasion activities

Persuasion 2.0

-How to create a social phenomenon

-The teachings of Gladwell, et al. How to communicate through Mavens, Connectors and Natural Salesman

-Companies changing the rules of communication and motivation at work. A look at Google, Gore Tex and the Whole Foods Market.

-Activity and final presentation to the group.

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Documentación del curso para descargar:

Arte de la persuasión english

Interview Technique

Protocolo persuasion

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